~saLam MuhibBah~

Welcome to My Blogg~ AKU C WANITA SEADANYA~



sama~sama kiter ceria Dunia Akhirat....Peace No waR.....

Sunday 23 October 2011

~salah kah aku~????

salam ukhwah kawan2.......

d pagi yg terasa nk mnulis smua yg terbuku d hati...smuanya tentang c dia....

c dia yg ku mksudkan hnyalah aku dan dia yg tahu..............

mb ku tulis untuk muhasabah diriku sendiri........
snkin ari ku rsa smkin plekk.......dgn perangaiii c dia,.......
mgkin kngna lma mggamit prasaanya yg mnyebabkan c dia bersikapp sdemikian...

aku tdklahh mnyalahhkan dirinya...tapi sekadarr berasa sdikitt tersinggung...

siapala aku untuk mlrg dia mrasa sdemikian...

mgkin juga dia mghitung hari......krana x lma lagi...ada sesuatu yg terjadi........
tinggal kurg sebulan dr skrg....bialahh hanya aku dan dia yg tau.....

yg pasti. aku tersepit sendiri dlamm keadaan yg aku sndiri kurg pastii...

adkah c dia msihhh teringattt kn bekass kekasihhnya???
 Allahuallam....mulut kta tidakk!!!!...tp hati hnya dia n tuhan yg tau....

kalau nk d ikutkn hati...inginku...lari dr smua ini.....mndiammkan diri adkahh lebihh baikk???

terkdg ku terpikirr....bgaimana kalau tiada lagi d dunia ini.....mngisskah dia?? mngiskahh mereka???

siapakah aku untuk ditangisi...bukan sapa2....

hari ini bukan sengaja ku nk bcerita yg sedih, duka n lara..

tp hatiku mmksa dan mendorongg ku kuatt untukk mnulis wlaupn sdikit.....

mungkin dgn cra ini hatiku dpatt mnjadi tenang.........

sudah bbrpa hari..hatiku x keruan.....
x tau knpa..knapa dan knpa????/

sban mlm ku mnangiss.....x tau knpa...knapa dan knpa....???

hanya satu yg ku ingin dia tahu...hatiku hnya untuk nya....tiada dua, tiada tiga tiada empatt......dia satu satunya....

salahkah aku kalau sekadarr berkongsi rasa hati dgn smua...biapn ku tau ini adlahhh bersifatt peribadi...tp ini mgkin craku tersendiri...

biarlahh org nk kta apa pun........janji aku x ganggu org..

aku hanyalah aku...c wanita seadanya..........salam....

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...